poniedziałek, 6 lipca 2015

Pakiet Inspiratorki Rimmel Wake Me Up


Ostatnio otrzymałam od firmy Rimmel Polska kosmetyki do przetestowania i dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami :)
Oczywiście moja recenzja będzie prawdziwa i to, że dostałam te produkty w ramach akcji Inspiratorki Wake Me Up Rimmel nie wpłynie na moją opinię.
W paczce jaka czekała na mnie w domu znalazł się Rozświetlający podkład Wake Me Up w nowej odsłonie z witaminą C oraz tusz do rzęs Wake me up z witaminami i ekstraktem z ogórka.



Podkład Wake Me Up, 100 Ivory

OD PRODUCENTA
Rozświetlający podkład, którego formuła została wzbogacona witaminą C. Zapewnia młody wygląd cery. Skóra promieniuje blaskiem i prezentuje się zdrowo, i naturalnie. Lekka, delikatna konsystencja ułatwia aplikację podkładu i zapewnia efekt gładkiej cery. Filtr SPF 15 chroni skórę przed promieniami UV, a rozświetlające perełki sprawiają, że cera promienieje. Dzięki formule zawierającej peptydy skóra staje się bardziej elastyczna, a kompleks nawilżający oraz witaminy C i E odżywiają ją i nadają jej zdrowy wygląd.



MOJA OPINIA
Ku mojemu zaskoczeniu kolor najjaśniejszy czyli 100 Ivory jaki zamówiłam jest dość ciemny i teraz kiedy jestem nieco opalona jest idealny ale dla totalnych bladzioch będzie zdecydowanie za ciemny. O posiadaczkach jaśniutkiej karnacji niestety firma Rimmel zapomniała, a takich w naszym kraju jest sporo.
Konsystencja nie jest bardzo gęsta ale nie jest też lejąca. Dobrze rozprowadza się zarówno palcami, pędzlem i gąbeczką.
Mam cerę mieszaną i na okres wiosna – lato lubię podkłady, które nie są mocno kryjące, które nawilżają i lekko rozświetlają i w tym przypadku Wake my up sprawdza się super. Nie powoduje nadmiernego błyszczenia (przynajmniej u mnie), a jedynie nadaje blasku. Przypudrowany wygląda naturalnie bez efektu maski.
Krycie ma średnie (ale to nie minus w końcu to nie jest ciężki kryjący podkład), idealny więc będzie dla osób, które nie mają dużych problemów z cerą.
Oczywiście to, że podkład posiada filtr SPF 15 to plus choć na lato preferuję większą ochronę, więc nakładam pod niego dodatkowo 30 albo 50.
Trwałość jest całkiem niezła, nawet przy wysokiej temperaturze utrzymuje się do 6 godzin, a jeżeli już się ściera to równomiernie nie odsłaniając gołych placków ;)
Opakowanie jak i w poprzednie wersji to szklana buteleczka z wygodną pompką – wygoda i higiena w jednym. Pojemność to 30 mililitrów.

Moja ogólna ocena to: 4/5
Czy kupiłabym go ponownie: TAK 



Maskara Wake me up z witaminami i ekstraktem z ogórka kolor 001 black

OD PRODUCENTA
Teraz Twoje rzęsy nie tylko będą wyglądać świetnie ale również będą czuć się świetnie!
Nadaj im pełną objętość, wydłużenie i uniesienie by uzyskać efekt szeroko otwartego oka. Precyzyjna szczoteczka z miękkimi, otulającymi włóknami dociera do każdej rzęsy wyraźnie ją podkreślając nie zostawiając grudek. Formuła wzbogacona o ekstrakt z ogórka i witamin sprawi, że Twoje spojrzenie będzie świeże i pełne energii.






MOJA OPINIA
Tusz zamknięty jest w wygodnym zielonym, błyszczącym opakowaniu.
Wyczuwalny jest dość intensywny zapach ogórka, mi zapach odpowiada ale wiem, że wielu osobom może on nie przypaść do gustu.
Maskara posiada dużą szczoteczkę (nie silikonową, które ja osobiście wolę;P) o dziwnym kształcie, który w moim mniemaniu nie ułatwia nakładania. Produkt nakłada się nierównomiernie, w miejscu wybrzuszeń nabiera się go znaczenie więcej. Zdarza mi się, ubrudzić powieki przy aplikacji (ale to może być przez to, że nie mam wprawy przy sporych szczotach)
Pełnej objętości też nie zauważyła, owszem są pogrubione ale nie spektakularnie. Tusz podnosi i nieco wydłuża rzęsy.
Maskara jest dość trwała, nie osypuje się, przy dużej temperaturze zauważyłam odbicie na górnej powiece ale w miej ekstremalnych warunkach radzi sobie znacznie lepiej;)

Zapach tuszu dla mnie jest plusem ale niestety to tylko dodatek i minus spowodowany szczoteczką i sposobem aplikacji powoduje, że dla mnie to taki średniaczek.



Moja ogólna ocena to: 3,5/5 (średniaczek z niego)
Czy kupiłabym go ponownie: RACZEJ NIE 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz