piątek, 6 marca 2015

krem pomidorowo paprykowy

     Cześć wszystkim

                    dzisiaj na obiad gotuję krem pomidorowo paprykowy i podzielę się z Wami jak go ugotować ;)

       


Potrzebne nam będą


pomidory (ja miałam 6 szt)
papryka (ja miałam 5 szt)
cebula
masło (do podsmażenia cebuli)
kostka rosołowa
trochę wody
bazylia
pieprz
sól 
łyżkę cukru
ostra papryczka (jeżeli lubicie - ja dodałam trochę przyprawy)







Sposób wykonania: 


Przygotować pomidory i paprykę (sparzyć, obrać i pokroić)
cebulę pokroić i delikatnie podsmażyć (w garnku) dodać paprykę i dolać odrobinę wody, gotować chwilę i dodać pomidory oraz kostkę rosołową, bazylię (lub tymianek) oraz ostrą papryczkę i cukier.
Gotować, aż papryka będzie miękka. 
Zmiksować i doprawić solą i pieprzem. 

Można podawać ze śmietanką, serem albo grzankami. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz